La meva experiència amb l’iPhone 3G

Divendres dia 11 de Juny del 2008

09:00 Cap esperança d’aconseguir un iPhone 3G, però moltes ganes d’aventura.

10:00 Arribada al “Corte Inglés” Can Dragó (Barcelona), l’aparador de “Telecor” totalment buit.
M’acosto al aparador amb cara de (aquí no s’han adonat que avui ha sortit l’iPhone).
Markus: Hola bon día, teniu algún iPhone???
Dependenta: Uy, que va, teniamos 8 y a las 6 de la mañana ya estaban haciendo cola y se los han llevado todos, si quieres te apuntamos en la lista de espera.
Markus: Llista d’espera? Mmm, no gràcies… Alguna previsió de quan tindreu més…
Dependenta: No tenemos ni idea, pero si quieres te apunto en la lista de espera….
Markus: (quan li he dit que no, que és el que no ha entès) no no gràcies, deu bon dia.

10:45 Arribada al “Corte Inglés” Catalunya. Amb una cua d’unes 50 persones davant, agafo número, comença l’espectacle, vaig arribar encara no s’havia venut cap iPhone, no hi havia.
Més o menys a les 11:00h pujen un parell (només un parell!!!) preguntem a un dels 6 dependents que hi havia i ens informa que tenien 36 unitats, uns 20 de 16Gb i els altres de 8Gb.

Indignació de tot el personal que estàvem esperant, que si era una vergonya, que si no podia ser…

Una senyora ens va comentar que tenia una amiga dins del Corte Ingles que li va jurar que ella havia vist 100 iPhones baix en el magatzem, la indignació encara es va agreujar una mica més.

Desprès d’alguna de les varies queixes que anàvem deixant anar, un dels dependents va dir “pero que esperais?, es telefònica”… mig segon de cara de poker i tots a riure, de sobte se sent:

“Si si Telefonica es una mierda pero todos los que estamos aquí estamos dispuestos a firmar un contrato con ellos” mig segon de cara de poker i tots a riure altre cop.

Després de dues hores amb molt poques esperances de poder aconseguir algun (desprès m’he adonat que si hagués esperat, encara que fos quedant-me sense dinar, hagués aconseguit un) vaig marxar, no em va el rotllo tant freak, ni de fer cua des de les 6 ni de tirar-me tot el dia a un Corte Inglés. A mi m’interessava més el risc, el risc i amb una mica de sort podia aconseguir un sense esforç ni cues hagués estat més satisfactori per a mi.

13:00 Arribada Tenda Telefonica Portal de l’Angel, directament un noi de la tenda amb una carpeteta anava preguntant si voliem l’iPhone, per apuntar-nos a la llista d’espera.
Lògicament, estaven esgotats.

13:30 Arribada al “Corte Inglés” Diagonal. Sense cua.
Markus: Uy aquí no tenen….
Dependenta: Si vienes a por el iPhone, ni siquiera han llegado y no nos han dicho si vendrá ni cuando.
Markus: Cony, això si que es eficiència, ok moltes gràcies

14:00 Vaig a dinar amb el meu germà, li explico la meva experiència, es queda flipant.
15:00 Arribada al “Corte Inglés” Cornellà.
 
Markus: “directament” iPhone? (hi havia dos persones cadascú amb el seu iPhone acabant de firmar contractes etc)
Dependent: Esgotat.
Un dels personatges amb el seu iPhone: Es teu per 1.200€
Markus: (Partint-me la caixa) Si home, més voldries.
El mateix personatge amb el seu iPhone: doncs no el trobaràs fins Setembre.
Dependent: Es veritat, fins setembre no el tindrem de forma regulada.
Markus: No fotis, però re de re?
Dependent: home, aniran venint a compte gotes, però no es sap ni quan ni com…
Markus: Colloooons… molt bé moltes gràcies. Deu

16:30 Arribada al “Corte Inglés” Sabadell.
Un altre cop dos persones amb els seus iPhones en el mostrador.
Pregunto al Dependent, teniu iPhones?
Dependent: ups no que va el tenim totalment esgotat, aquestes dues persones estan aquí des de les 10:00 del mati per activar-lo.
Markus: ok, gràcies (doncs aquests dos ja podrien haver anat a casa a fer-ho, no? 6 hores per activar un iPhone tancats en el Corte Ingles??? Uff quina mandra)

Miro a la dreta una parella amb un altre iPhone, escollint les tarifes, la dependenta diu així us surt per 359 € moment de dubte, ell la mira a ella, ella el mira a ell, (vaig començar a veure sortir el sol dins del Corte Ingles) i li diu, si si agafa’l, agafa’l (no em vaig posar a plorar de miracle).

Vaig marxar cap a casa i vaig donar per acabada l’experiència, la veritat és que deixant de banda, que vull un iPhone, sabia perfectament que aquell dia seria impossible, possiblement més per la meva fòbia a les cues que per les poques unitats de l’iPhone, com ja he dit amb una mica de paciència l’hagués pogut tenir.

Ahir 14 de Juliol, vaig anar a preguntar a algunes tendes de movistar que tinc aprop de casa i la resposta a estat la mateixa a totes “No sabemos nada ni siquiera nos ha llegado”.

Si haig d’esperar a Setembre esperarè, potser canviin les coses, potser hagi mercat de segona mà, la veritat es quelcom que no em preocupa… tot arriba.

P.D. EL QUE M’HA FET MOLTA RABIA ES TROBAR A GENT QUE NO SABIA EL QUE ERA UN IPHONE I S’HAN EMPORTAT UN PER DAVANT DE GENT, QUE EL PORTA ESPERANT FA MÉS D’UN ANY.

11 thoughts on “La meva experiència amb l’iPhone 3G

  1. “no em va el rotllo tant freak” Doncs menys mal que no… Visitar 5 botigues El Corte Ingles en 6 hores i mitja no et semla prou freak?!?!?! Vaya tela!!

  2. Depent com ho miris, la veritat, és que no vaig tenir cap tipus d’esperança en cap moment.

    Mai havia viscut d’aprop una presentació d’aquest tipus, i realment a “modo espectador” val la pena.

    Podria haver estat en qualsevol dels llocs de venda des de les 6 del mati i ni de conya.

  3. A part, s’ha de dir, que el dia en qüestió, no vaig deixar de fer res, per perdre tot el dia, portava una setmana de baixa sense poder sortir de casa, i tenia moltes ganes de sortir i m’ho vaig passar molt bé.

  4. Una conclusió si se’n pot treure, gairebé tots els dependents que t’has trobat contesten en castellà, encara que els parlis en català, i hi ha desgraciats firmant “El manifiesto por la defensa del español”, QUINS PICAROLS !!!!

  5. Això és normal com a mínim a Barna, a mi ja és quelcom que no em sorpren gens i lo del Manifiesto… doncs no se que te a veure amb l’iPhone, però inicialment van pensar el nom de “Manifiesto para la defensa de antiguas dictaduras y eliminación de la pluralidad y diversidad cultural” però era massa llarg.

  6. Pos, jo en aquest moment estic igual que tu, buscant un iphone per tarragona-Reus, però desde la llista d’espera de 2 mesos, fins a veure el magatzem d’una botiga, (plena d’iphones, en tenien com a minim 4 caixes, i no veia ni un terc del magatzem) i dir-me que no en tenien amb estoc…

    Sort!

Deixa un comentari