Gracies, Juan Antonio Cebrián

cebrian.jpg

Juan Antonio Cebrián, un dels gran comunicadors de la radio espanyola a mort, 41 anys, d’un infart, de cop i volta, jo era un gran seguidor del seu programa, La Rosa de los Vientos, un clàssic de la radio de les nits del dissabte i diumenge a les matinades amb 10 anys a l’antena, jo em baixava el programa i l’escoltava entre setmana, historia, curiositats, enigmes d’ara i històrics, intrigues policíaques i d’espies, tipus el cas del plutoni, era un apassionat de l’historia amb varis llibres escrits, mai la va estudiar, era un autodidacta.

Em vaig assabentar de la noticia de la seva mort quan em disposava a escoltar el programa, aquest dissabte quan anava al llit, em deixar de pedra, fins ara era una cita ineludible per a mi, un entreteniment res més, però ara tinc la sensació de que em falta alguna cosa, és una sensació extranya, com I ara que faré?…

Imagino que algun dels seus col·laboradors seguirà amb el programa, però no serà el mateix.

Descansa en pau ‘Amenofis’… i gracies…

Enllaços per a coneixer una mica millor la seva persona i el programa:

1 thoughts on “Gracies, Juan Antonio Cebrián

  1. you are really a good webmaster. The web site loading speed is amazing. It seems that you are doing any unique trick. In addition, The contents are masterwork. you have done a excellent job on this topic!

Deixa un comentari